Cro Army?
(prestaro za odgovor)
Lord_Legolas
2005-01-04 08:42:18 UTC
U jucerasnjem jutarnjem se spominjao neki novi RTS proizvodom iz
Hrvatske.Cro Army..igra se razvija 6mj.,a do ljeta je kao gotova. :p
Dal da se smijem ili da placem? :)

Lord_Legolas
http://pod.gamer.hr
bullet
2005-01-04 10:47:46 UTC
Post by Lord_Legolas
U jucerasnjem jutarnjem se spominjao neki novi RTS proizvodom iz
Hrvatske.Cro Army..igra se razvija 6mj.,a do ljeta je kao gotova. :p
Dal da se smijem ili da placem? :)
a zasto pa SERIUS SAM 1 I 2 su cisto solidne
kapa dolje ,jer cudno da uopce s nasim standardom i imamo nekoga tko se kuzi
Post by Lord_Legolas
Lord_Legolas
http://pod.gamer.hr
Pajo
2005-01-04 18:13:21 UTC
Kaj nije to FPS?
Lord_Legolas
2005-01-04 20:16:25 UTC
Post by Pajo
Kaj nije to FPS?
Noup RTS i fora je u tome sto oni kao zele predstaviti neku politicku
istinu. Cim tako uspiju dobiti mjesto na prvim stranicama Novina znam da
je smece. 10g. je proslo od rata,a sada oni idu 'stvarati' povijest.
Naravno nevjerujem da ce od igre ispast bash nesto,posto je odmah
reagirala 'suprotna' strana iz SCG i pocela raditi na svom projektu.
Politicka igrica je 'losa' igrica. ;)

Lord_Legolas
http://pod.gamer.hr
Dusko Bulat
http://pod.gamer.hr
DARTH VADER
2005-01-05 08:47:06 UTC
Pa zasto ne.Sa temom domovinskog rata se moze stvarno napraviti dobra
igra.Zamislite da su ameri imali svoj takav rat prije 10 godina vec bi bilo
hrpa filmova igara stripova na tu temu.Cudime kako nitko nije poceo raditi
strategiju na tu temu koliko tu ima matrijala
Lord_Legolas
2005-01-05 09:25:00 UTC
Post by DARTH VADER
[...]
Imali su oni i vece ratove.Tek 30-ak godina nakon zavrsetka Rata u
Vijetnamu pojavile su se 'megahit igre' o toj tematici.Kolko je meni
poznato u niti jednoj od tih igara prica nije politizirana,vec samo
'zauzmi selo,pobijedi'.
Mislim da jedni klinci iz Srednje Skole nemaju sto pokazivati drugima
pravu istinu dom. rata preko komp. igre.Ako zele nek se aktiviraju u
nekoj stranici i drugacije izrazavaju politicke ideje i svjetonazore.
Igre su zabava...

Lord_Legolas
http://pod.gamer.hr
Pajo
2005-01-05 10:10:26 UTC
Pa naravno kad nije bilo kompova :))
Lord_Legolas
2005-01-05 23:05:21 UTC
Post by Pajo
Post by Lord_Legolas
Imali su oni i vece ratove.Tek 30-ak godina nakon zavrsetka Rata u
Vijetnamu pojavile su se 'megahit igre' o toj tematici.
Pa naravno kad nije bilo kompova :))
Da 2004 su dosli prvi kompovi. ;)
That's not the point.Politika nema mjesta u PC igrama.

Lord_Legolas
http://pod.gamer.hr
Tocilo
2005-01-07 12:54:22 UTC
Ajde lorde ne pizdekaj,zasto sudis o igri kad nije jos nije ni izasla?A sta
se tice Amera oni nisu izbacivali igre o toj tematici samo zato sto su taj
rat spusili.
I nemoj mi samo rec da Americke igre nisu ispolitizirane.
http://pod.gamer.hr
Lord_Legolas
2005-01-07 19:07:03 UTC
Gle ne kazem ja da nema Ispolitiziranih igara kao sto je American
Army,no ja takve igre niti ne igram. Cro Army nije jos izasla,no
'intervjui' sa ljudima koji pokusavaju napravit igru je napravljen. Tako
da sam komentirao taj dio,ne i igru,te mogucu kvalitetu.
Politiku od pc igara treba razdvojiti.
Kakve veze ima sto su Ameri 'izgubili' taj rat,a Vijetnamci napravili
Pirovu pobijedu? Bilo je puno mini-sukoba,no kao sto rekoh to nije
poanta. Igra o 'Domovinskom ratu' se moze napraviti i bez
politiziranja,kao sto je napravljena dodataka za Ghost Rcon ;)

Lord_Legolas
http://pod.gamer.hr
static
2005-01-06 11:26:47 UTC
ma taj nas FPS (croarmy.gamer.hr/)
ima upitnu buducnost, nadam se da
ce biti zavrsen..

ali, izlazi mod za hl2 (zaboravih ime)
koji simulira ratove diljem svijeta
a prvi najavljeni "stage" je, pogadjate,
Hrvatska.E tto bi moglo bit vrlo zanimjivo...